itSMF > IT Service Management > ISO 20000

Prihlásenie

Article IMG

Staňte sa členom...

itSMF Slovensko je uznávaná profesijná organizácia v oblasti riadenia IT služieb podľa ITIL®. Získajte prístup k vedomostiam, ktoré sa stanú návodom ako k zlepšiť výkonnosť a kvalitu vašich IT služieb a využite ďalšie z množstva výhod členstva.

Viac informácií…

ISO 20000

Tento štandard pre manažment IT služieb, ISO 20000, bol publikovaný 15. decembra 2005 a nahradil už existujúci BS 15000. Tento štandard definuje súbor vzájomne prepojených radiacich procesov a je založený na procesoch ITIL best practice.

Prostredníctvom súladu s ISO 20000 servisná IT organizácia získa ďalšie možnosti a bude viesť niektoré organizačné zmeny. Dalšie výhody ktoré získa organizácia z preukázateľného súladu s best practice sú:

  • konkurencie schopnejší biznis
  • súlad IS/IT stratégie s celkovou biznis stratégiou
  • manažované a redukované riziká
  • manažované a znížené náklady
  • rýchlejšia implementácia zmien
  • zlepšená odolnosť a dostupnosť služieb vedúca k vyššej spokojnosti zákazníkov
  • integrovaní a na služby orientovaní dodávatelia a partneri
  • možnosť porovnania s inými organizáciami


Sponzori združenia

 

oc_logo 

 

 

Kalendár podujatí: 

………………………………………….. 

21.3. 2019 – Konferencia itSMF Slovensko

14.11. 2018 – Hodnotenie vyspelosti procesov 

11.10. 2018 – DevOps

12. 9. 2018 – IT Demand management  

25. 6. 2018 – T@F Klubový večer: Ako sa systematicky vzdelávať?

16.-17. 5. 2018 – Konferencia itSDFI 2018 

14. 3. 2018 – T@F: Dobrá prezentácia ako príbeh 

28. 2. 2018 – Dokumentácia v IT - Strata času? alebo Strategická hodnota?

7. –  8. 2. 2018 – Konferencia itSMF Slovensko 

………………………………………….. 

ITSM články a publikácie

articles_tablet  

Spolupracujeme

isaca_slovensko_lg

preventista
 

 itsmf-international 

International News...