Poriadok v majetku i úlohách ako predpoklad pre efektívnu spoluprácu v organizácii

Každý z nás sa neraz presvedčil, že základom úspešnej spolupráce je komunikácia. V dnešnej dobe, kedy sa stretávanie s kolegami výrazne obmedzilo, vnímame potrebu efektívne zdieľať informácie ešte intenzívnejšie. K tomu vám môžu pomôcť vhodne zvolené nástroje.

Dátum a čas: 30.3.2021, 16:30 – 18:00
Miesto: webinár

Prezentujúci:

Aleš Kruczek, ALD Automotive
Miroslav Hlohovský, Omnicom
Zdeněk Jelínek, ALVAO

Na klubovom večeri s vami budeme zdieľať:

  • Ako používanie service desku rozviaže ruky nie len internému IT oddeleniu a zníži administratívnu záťaž chodu celej organizácie
  • Ako vám poriadok v majetku zjednoduší plánovanie rozpočtu a časove zefektívni inventúru
  • Ako v ALD Automotive vnímajú ESM (vs. ITSM) a aké majú praktické skúsenosti s jeho zavedením
  • Ako v ALD Automotive efektívne pripojili Service Desk a Asset Management + tipy ako sa pustiť do implementácie a na čo nezabudnúť

Registrovať sa môžete TU.

Pozvánka s odkazom na webinár vám príde po registrácii v potvrdzovacom emaile. V prípade, že email po registrácii neobdržíte, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formulára na stránke.

Jednoduchý návod, ako na naše webináre, nájdete TU.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •