Kalendár z Udalosti
Po Po
Ut Ut
St St
Št Št
Pi Pi
So So
Ne Ne
0 udalosti,
1 udalosť,
Nová digitálna tvár retailu – autonómna predajňa potravín
Nová digitálna tvár retailu – autonómna predajňa potravín
Pozývame vás na webinár, ktorý bude venovaný digitálnemu rozvoju v oblasti retailu na pozadí príbehu autonómnej predajne potravín. S prezentujúcim budeme diskutovať o témach súvisiacich s digitálnou transformáciou maloobchodného predaja. Prevedieme vás spôsobmi ako zvoliť správny mix technológií, postupov a prístupov a predstavíme aktuálne trendy a inovácie v retailovom odvetví....
0 udalosti,
0 udalosti,
1 udalosť,
OMNICOM Webinár: Predstavujeme ITIL® 4 Specialist: Direct, Plan and Improve
OMNICOM Webinár: Predstavujeme ITIL® 4 Specialist: Direct, Plan and Improve
Na webinári si predstavíme čo znamená Governance, Risk and Compliance (GRC), pozrieme sa na 7 častí Continual improvement modelu, ako môže vyzerať Measurement framework a ako zabezpečiť Inovácie a pritom dodržiavať potrebné štandardy.
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
1 udalosť,
Scaling business agility in practice with support of the Atlassian platform
Scaling business agility in practice with support of the Atlassian platform
Having trouble grasping the quarterly business objectives? Lacking the tools to track cross-team dependencies? Join us on May 10th to see how you can enhance your value delivery. We will present a practical application of Scaled Agile Framework and the tool to operationalize the concept. If you are looking for a...
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
0 udalosti,
2 udalosti,
Dlhodobá udržateľnosť a požiadavky na zverejňovanie nefinančných informácií
Dlhodobá udržateľnosť a požiadavky na zverejňovanie nefinančných informácií
Pozývame vás na webinár, ktorý bude venovaný dlhodobej udržateľnosti firiem v kontexte rozvíjajúcej sa európskej legislatívy. Vzhľadom na to, že sa budú výrazne meniť požiadavky na zverejňovanie nefinančných informácií a ich kvalitatívne charakteristiky, je potrebné nastaviť úplne nový prístup k budovaniu dátovej základne, keďže údaje o udržateľnosti zvyčajne nie sú predmetom zberu a spracovania....
itSMF Belgium: ITIL 4 drive stakeholder value – when service marketing finally meet ITIL
itSMF Belgium: ITIL 4 drive stakeholder value – when service marketing finally meet ITIL
In the early 1980s service marketing emerged as a separate field of study side by side with the development of ITIL. But for some reason the two never met. While service marketing focused on the consumer’s role in the service consumption processes and especially the encounter between the consumer and...