Pozývame vás na prezenčný Klubový večer, ktorý bude venovaný aplikácii a konfigurácii servisných (Business analysis, Service catalogue management, Service level management, Service desk, Service validation and testing, Service configuration management, IT asset management), ako aj technických (Deployment management) ITIL praktík v podnikovej praxi NBS.
Praktická aplikácia „kľúčových“ ITIL praktík v akejkoľvek organizácii nemôže byť vykonávaná izolovaným spôsobom ale konzistentne vo vzájomných súvislostiach. Pred tým ale organizácia musí definovať cieľový dátový model konfigurácie IT služby (resp. CMDB) – procesný model pre ITIL praktiky musí nasledovať až po predchádzajúcej definícii takéhoto dátového modelu.
Súčasťou prezentácie bude aj vysvetlenie vzťahu medzi riadením úrovne (SLM) a riadením konfigurácie služieb IT.
Dátum a čas: 8.6.2023, 17:00 – 19:00
Miesto: Národná banka Slovenska – kongresová sála, Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava
Jazyk: slovenský
Dostupné pre: členov aj nečlenov itSMF, ISACA a AKB
Materiály z klubového večera pre: členov itSMF
Prezentujúci
Róbert Kormaňák, Metodik riadenia služieb IT, Národná banka Slovenska
Témy prezentácie
- Dátový model pre konfiguráciu IT služieb
- Procesný model pre konfiguráciu vybraných kľúčových ITIL praktík potrebných pre IT služieb
- Vzťah (prepojenie) ITIL praktík „asset – konfigurácia – IT služba“ vo vzťahu k riadeniu prevádzky a zmien
- Katalogizácia služieb IT – vzájomný vzťah CMDB a katalógu služieb IT
- Previazanosť CMDB a katalógu služieb IT na riadenie úrovne služieb IT (SLM)
V prípade, že po registrácii neobdržíte potvrdzovací e-mail, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formulára na stránke.